Palaute
PALAUTE ON KEHITTYMISEN EDELLYTYS
Kehittyminen edellyttää henkilökohtaista palautetta, hyvää palautekulttuuria ja keskinäistä tilivelvollisuutta. Missä voimme parantaa ja miten, sekä missä olemme jo nyt hyviä?
Kaiken palautteen pitäisi olla konkreettista, aitoa ja rehellistä. Jotta tähän päästään, aito palaute vaatii välillemme luottamusta ja uskoa siihen, että meillä on hyvä tarkoitus toisiamme kohtaan.
Palautteen antaminen ja vastaanottaminen on taitolaji, jota voi harjoitella.
PALAUTE AREENALLA 12.4.2022

Donec vulputate ut nisl ut imperdiet. Proin turpis est, mattis quis viverra ac, maximus non augue. Cras feugiat eros gravida convallis sagittis. Duis sed commodo nisi. Maecenas lacinia sem at velit vestibulum ullamcorper. Proin interdum mi condimentum bibendum egestas.
ONLINE KESKUSTELU PALAUTTEESTA
Ota osaa keskusteluun!
Kun luottamus on kohdillaan on helppo käydä palautekeskusteluissa jopa vaikeita asioita läpi. Rakentavan palautteen antaminen ei aina ole mieluisaa eikä sen vastaanottaminenkaan, mutta se on välttämätöntä. Tässä me kaikki varmasti voimme parantaa omaa toimintaamme. Itselläni voi joskus olla vaikeaa sanoa asioita suoraan! Mielellään pehmennän asian, etten vaan pahoita toisen mieltä liikaa.
Mikä on sinulle vaikeaa?
Erityisesti pidin termistä ”tilivelvollisuus”. Sen avulla päästään pitkälle palautteenannon ja onnistumisen kulttuurissa. Luottamus on jokaisen työyhteisön ja tiimin kivijalka.